czwartek, 24 stycznia 2013

Omówienie Cathrine

Bonjour! Zgodnie z moją obietnicą daję omówienie kociej artystki Catheriny Demew.

Ciekawostka: Catherine jest podobna do mnie! Lubi fioletowy i czarny jak ja, lubi malować jak ja, jest kotołakiem, a ja uwielbiam koty i nawet mam własnego. Catherine jest z Francji z Upioryża, a ja uczę się francuskiego i byłam w Paryżu! Nawet się za nią przebrałam w konkursie w Toy's Rus! To niesamowite ile nas łączy!

Zdjęcie z fanpop
 
 
Jak widzicie, Catherine ma przepiękną twarz. Ma paryski pieprzyk, blade fioletowe brwi, fioletowo-niebieskie oczy, różowy cień do powiek i srebrno-fioletową szminkę. Jej włosy są elegancko podkręcone i mają kolor taki jak fioletowa peruka Loli z Hanny Montany. Ma też pasemka jak szminka Lagoony.

by Fanpop
 
 
Catrine w całości
 
 
deviantart
 
 
bio
 




deviantart
 
oc
 
 




pinger
w pudełku





Czyjś rysunek: wikia





wikia





No to na tyle. W następnym poście PG w pudełkach!












 
 
 




 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz