piątek, 25 stycznia 2013

Podsumowanie

A więc teraz zrobię małe podsumowanie.
Udało nam się:

  • Powiedzieć jakie mam lalki.
  • Powiedzieć o nowych Fashion Packach.
  • Powiedzieć o skuterze.
  • Poinformować o filmie MH.
  • Powiedzieć o tym że mam podróbki specjalnie do zrobienia OAAK'ów.
  • Powiedzieć o tym co dostałam  na gwiazdkę.
  • Powiedzieć o tym że miałam urodziny.
  • Omówić Venus SA.
  • Omówić Lale SA.
  • Omówić Catherine.
  • Pokazać PG w pudełkach.
  • Dać linki do gier.
  • Omówić Lagoone SA.
  • Pokazać serie zaplanowane na 2013 rok.
  • Założyć Kącik Detektywistyczny.
  • Pokazać kocie cheerleaderki.
  • Pokazać tył pudełka kocich cheerleaderek.
  • Pokazać S-A-W.
  • Założyć minikino.

Dużo, no nie? Do zobaczenia za tydzień!



Nowy Odcinek

                                                             ODCINKI


                             Hej! Właśnie zobaczyłam nowy odcinek na YouTobe!

                               http://www.youtube.com/watch?v=8CGHR6z8F70

                                   I jak? Podoba wam się? Mi tak średnio.



S-A-W

Bratzillaz zrobiło coś w stylu C-A-M tylko, że S-A-W.



Jak dla mnie są całkiem fajne. A wy? Co o nich myślicie? Piszcie w komciach!


Tył pudełka

Przed chwilą znalazłam tył pudełka:

my-monsterhigh.blogspot.com
 
 

3 lalka Toralei i 2 bliźniaczek

Nowe lalki? Nie dość im? Ale są całkiem fajne.

Muszę je mieć na swojej półce! Ale i tak póki co najbardziej chcę Catherine!
Fotka z odcinka:

Fajna fota kotołaczek.
 
 
 
Oto 1 z  moich OC:
 
 
Cassy Ghotic









 

Ciekawostka

                                           KĄCIK DETEKTYWISTYCZNY

Cześć! Pewnie już wiecie o Bratzillaz. I pewnie wiecie, że to podróby. Acha, i tu was mam! Nie wiecie, tylko tak myślicie! Bo to wcale nie są podróby! Tak. Vampire Mistixx to podróby. Ale Bratzillaz nie! Pomysł na nie był w 2005 r., a na MH w 2008r.!

nowe serie

Cześć! W tym poście napiszę co nie co o seriach zaplanowanych na 2013 rok.

nataliezworld.com
Scaris City of Fright - seria w której postacie wybierają się do Upioryża - rodzinnego miasta Rochelle. Dochodzą w niej również 2 nowe postacie!



Jinafere Long - córka smoka chińskiego

Rochelle
Iskiereczka
Deenie
Skelita Calaveras - córka kościotrupa
Deuce
Ghoulia
Lala
Abbey
Kafejka
Auto
Swim Assortment - w tej serii postacie wybierają się na pobliski basen.

Venus
Lala
Blue
Picture Day - natomiast w tej odsłonie naszych kochanych monsterek dziewczyny idą zrobić sobie zdięcia do klasowego albumu.

Spectra
Abbey
Wasza Wysokość
Blue
Iskiereczka
Lala
Operetta
Haunt the casbash - w tej serii dziewczyny są księżniczkami.

Iskiereczka*

Deenie
Lala*

Color me Creepy - dziewczyny w tej serii są ubrane bardzo kolorowo. Dołączone są do nich również zwierzątka, którym też pozmieniały się kolory;).

Howleen
Lagoona
Według mnie tutaj Lagoona ma ,,zbyt'' żółte włosy.

Ghoul's Night Out - w tej serii monsterek ubrane są wieczorowo.

Lagoona
Spectra
Rochelle
Mi osobiście nie podobają się spinki u Rochelle, ale to tylko moje zdanie;)

Power Ghouls - w tej serii monsterki są superbohaterkami. Jedyna Toralei to czarny charakter ;D.

Frankie
Clawdeen
Spectra
I najfajniejsza... Toralei! W końcu doczekała się swojej 2 lalki:)

Ghouls Alive! - w tej serii postacie ruszają się!

Spectra
Frankie
Clawdeen


I love Shoes* - ta seria pokazuje, jak bardzo Lala i Deenie kochają buty.

Dance Class - w tej serii Robecca stepuje, Lagoona tańczy balet, Operetta swing, a Howleen Hip-Hop.

Robecca
Lagoona
Operetka
Howleen

Basic V6 - Głowenia Krewnicka, Wolny Moe*, Niewidzialny Billy*(:O) i Arashne(!).

Dyrektorka
 
Arashne - nasza kochana pajączyca. W końcu się doczekałyśmy;)

Dance Class 2* - Abbey i Venus.

Clasroom 2* - Cleo i Ghoulia, Abbey i Ross.

Dead Tired 3* - Lagoona, Spectra i Robecca.

Serie i postacie zaznaczone,,*'' oznacza to, że nie mogłam znależć ich zdjęć.
Jeśli wiecie, gdzie znaleźć ich zdjęcia to piszcie w komciach!
 
 
 
Nowe lalki
CAM potwór morski i wilkołak chłopak
Clawdeen picture day
Lagoona i Cleo Scaris
Dance Class Clawdeen i Rochelle
Dot Dead Gorgous Cleo, Frankie, Clawdeen, Venus i Robecca